• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методичні напрямки роботи

ДНЗ «СПАДКОЄМЕЦЬ»

/Files/images/110_ (1)111.jpg

ВІЗИТНА КАРТКА

Адреса м. Боярка вул. Молодіжна, 78

Рік народження 1979

Статус ДНЗ комбінованого типу

Кількість груп 12

Кількість дітей 466

Режим роботи 12 годин

Мова навчання українська

КАДРОВІ РЕСУРСИ

«Відмінник освіти України» 3

« Вихователь методист» 5

« Спеціаліст вищої категорії» 7

« Спеціаліст першої категорії» 3

« Спеціаліст другої категорії» 3

«Спеціаліст» 10

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

1. Зміцнення фізичного та психічного здоров’я

кожного вихованця на засадах ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи.

2. Продовжувати роботу комплексного вирішення завдань мовленевого розвитку у національному дитячому садку.

3. Урізноманітнювати та вдосконалювати форми і методи роботи з сім’єю.

ЗАХОДИ ПО РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДНЗ «СПАДКОЄМЕЦЬ»

1. Розробити комплексно-цільову програму по управлінню інноваційним процесом на етапі впровадження

2. Орієнтувати педколектив на впровадження в практику діяльність кращих напрацювань по інноваційній діяльності.

3. Постійно пропагандувати досягнуті результати.

4. Активізувати всі форми методичної роботи з педкадрами в напрямку інноваційної діяльності.

5. З метою практичної та теоретичної роботи з педкадрами в напрямку інноваційної діяльності створити ініціативну групу.

6. Поліпшити матеріально-технічне забезпечення.

7. Проводити поквартальні висновки результатів з метою корекції діяльності педколективу.

КОМПЛЕКСНО-ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА


«ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ ПРОЦЕСОМ»ДНЗ «СПАДКОЄМЕЦЬ»

Мета : формування та розвиток цілісної системи управління в дитячій установі у режимі впровадження нововведення

1. Нарада за участю завідуючої.

Мета: визначення стратегії, тактики впровадження інновації.

2. Педрада.

Мета: розроблення тактики та заходів по впровадженню нововведень в ДНЗ, узагальнення роботи.

3. Засідання проблемної творчої групи.

Мета: координація та корекція діяльності педагогів по реалізації завдань мовленевого розвитку за нововведенням.

4. Виробничі наради.

Мета: стимулювання педколективу до впровадження нововведень.

5. Інші форми підвищення кваліфікації.

Мета: створення умов для оволодіння кожним учасником нововведення змістом та технологією експерименту.

6. Робота з батьками та методичною радою.

Мета: робота за результатами, створення умов для впровадження інновацій за участю батьків, розвиток навчальної бази.

7. Контроль за регулювання.

Мета: збір інформації, аналіз та регулювання процесів нововведень.

Про хід експериментально-дослідницької роботи по впровадженню програми розвитку дитини «РОСТОК»

План роботи по

науково-дослідницькій програмі

«РОСТОК»

1. Проведення діагностики по виявленню стійкої мотивації інтересів і нахилів дітей.

2. Втілення в роботу вихователя інтерактивних освітніх технологій. Проведення семінарських занять, консультацій, майстер-класів.

3. Проведення диспутів, круглих столів з вчителями, батьками по результатам роботи, що проводиться.

4. Формулювання критеріїв результативності експериментальної роботи. Проведення діагностики на основі сформованих критеріїв і внесення необхідних коректив.

5. Підготовка інформації по результатах досліджень за кожен рік роботи.

6. Формулювання рекомендацій по втіленню результатів експерименту в практику роботи.

7. Вироблення управлінської моделі організації роботи.

НАШІ НАПРАЦЮВАННЯ ЗА БАЗОВОЮ ПРОГРАМОЮ

(ТВОРЧИЙ ЗВІТ)

· Авторський проект «Активні форми науково-методичної роботи в дошкільному навчальному закладі»

Вишневська Т.С.

· Авторський проект «Формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільника»

Глухова В.М.

· Узагальнення досвіду «Розвиток здібностей дошкільників засобами фольклору та елементів народної творчості»

Горлінська Л.Ю.

· Узагальнення досвіду «Екологічне виховання дошкільників»

Голобородько О.А.

НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

- Інформаційно-методичний супровід діяльності педколективу щодо підвищення якості дошкільної освіти.

- Удосконалення методичної культури педагогічних працівників.

- Підготовка до інноваційної діяльності

- Вивчення та поширення інноваційних методик і технологій в організації освітньо-виховної діяльності.

- Методичне навчання педагогів з пріоритетних напрямків роботи з дітьми.

- Фахова перепідготовка педагогічних кадрів.

- Адресна методична допомога.

- Узагальнення та впровадження в практику ППД.

СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Колективні

- Педради.

- Виробничі наради.

- Школа молодого вихователя.

- Семінар-практикум.

- Батьківський ліцей.

- Проблемна творча група.

Епізодичні


- Групові консультації.

- Година творчого мислення.

- Колективні перегляди.

- Тематичні наради при завідуючій.

Індивідуальні

- Звіти вихователів, що атестуються.

- Індивідуальні консультації.

- П.П.Д.

- Самоосвіта.

Забезпечення варіативності організації освітньо-виховної роботи з дітьми.

- Робота з обдарованими дітьми;

- Індивідуальна та індивідуально-групова робота;

- Фронтальна робота;

- Робота по групах;

- Гурткова робота.

НАШІ НАПРАЦЮВАННЯ ЗА БАЗОВОЮ ПРОГРАМОЮ

(ТВОРЧИЙ ЗВІТ)

Авторська робота «ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ ДОШКІЛЬНИКА»

НАШІ НАПРАЦЮВАННЯ ЗА БАЗОВОЮ ПРОГРАМОЮ

(ТВОРЧИЙ ЗВІТ)

«Театральна діяльність дітей дошкільного віку»

- вихователь Паромська Т.О.

НАШІ НАПРАЦЮВАННЯ ЗА БАЗОВОЮ ПРОГРАМОЮ

(ТВОРЧИЙ ЗВІТ)

«Валеологічне виховання дітей дошкільного віку»

вихователь Павлюченко І.В.

МЕТОДИЧНІ ЗАХОДИ РАЙОНУ В ДНЗ «СПАДКОЄМЕЦЬ»

2012 -2013Н.Р.

Школа молодого керівника

Керівники: Калабуліна Г.Д.,Дарага В.І.

Теми засідань:

1. Контрольно-аналітична діяльність дошкільного навчального закладу (алгоритм складання аналітичних наказів, довідок)

2. Аналітичні аспекти планування роботи ДНЗ (складання аналізу роботи ДНЗ за минулий навчальний рік)

3. Щорічне звітування керівника ДНЗ (нормативно-правові документи)

МЕТОДИЧНІ ЗАХОДИ РАЙОНУ В ДНЗ «СПАДКОЄМЕЦЬ» 2012 -2013Н.Р.

Районне-методичне об’єднання вихователів середніх та старших груп

Керівник: Вишневська Т.С.

Тема: «Музично-театралізована розвага в дитячому садку»

Кiлькiсть переглядiв: 3359