1. Зміцнення фізичного та психічного здоров’я
кожного вихованця на засадах ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи.
2. Продовжувати роботу комплексного вирішення завдань мовленевого розвитку у національному дитячому садку.
3. Урізноманітнювати та вдосконалювати форми і методи роботи з сім’єю.
1. Розробити комплексно-цільову програму по управлінню інноваційним процесом на етапі впровадження
2. Орієнтувати педколектив на впровадження в практику діяльність кращих напрацювань по інноваційній діяльності.
3. Постійно пропагандувати досягнуті результати.
4. Активізувати всі форми методичної роботи з педкадрами в напрямку інноваційної діяльності.
5. З метою практичної та теоретичної роботи з педкадрами в напрямку інноваційної діяльності створити ініціативну групу.
6. Поліпшити матеріально-технічне забезпечення.
7. Проводити поквартальні висновки результатів з метою корекції діяльності педколективу.
1. Нарада за участю завідуючої.
Мета: визначення стратегії, тактики впровадження інновації.
2. Педрада.
Мета: розроблення тактики та заходів по впровадженню нововведень в ДНЗ, узагальнення роботи.
3. Засідання проблемної творчої групи.
Мета: координація та корекція діяльності педагогів по реалізації завдань мовленевого розвитку за нововведенням.
4. Виробничі наради.
Мета: стимулювання педколективу до впровадження нововведень.
5. Інші форми підвищення кваліфікації.
Мета: створення умов для оволодіння кожним учасником нововведення змістом та технологією експерименту.
6. Робота з батьками та методичною радою.
Мета: робота за результатами, створення умов для впровадження інновацій за участю батьків, розвиток навчальної бази.
7. Контроль за регулювання.
Мета: збір інформації, аналіз та регулювання процесів нововведень.
Про хід експериментально-дослідницької роботи по впровадженню програми розвитку дитини «РОСТОК»
План роботи по
науково-дослідницькій програмі
«РОСТОК»
1. Проведення діагностики по виявленню стійкої мотивації інтересів і нахилів дітей.
2. Втілення в роботу вихователя інтерактивних освітніх технологій. Проведення семінарських занять, консультацій, майстер-класів.
3. Проведення диспутів, круглих столів з вчителями, батьками по результатам роботи, що проводиться.
4. Формулювання критеріїв результативності експериментальної роботи. Проведення діагностики на основі сформованих критеріїв і внесення необхідних коректив.
5. Підготовка інформації по результатах досліджень за кожен рік роботи.
6. Формулювання рекомендацій по втіленню результатів експерименту в практику роботи.
7. Вироблення управлінської моделі організації роботи.
(ТВОРЧИЙ ЗВІТ)
· Авторський проект «Активні форми науково-методичної роботи в дошкільному навчальному закладі»
Вишневська Т.С.
· Авторський проект «Формування іншомовної комунікативної компетенції дошкільника»
Глухова В.М.
· Узагальнення досвіду «Розвиток здібностей дошкільників засобами фольклору та елементів народної творчості»
Горлінська Л.Ю.
· Узагальнення досвіду «Екологічне виховання дошкільників»
Голобородько О.А.
- Інформаційно-методичний супровід діяльності педколективу щодо підвищення якості дошкільної освіти.
- Удосконалення методичної культури педагогічних працівників.
- Підготовка до інноваційної діяльності
- Вивчення та поширення інноваційних методик і технологій в організації освітньо-виховної діяльності.
- Методичне навчання педагогів з пріоритетних напрямків роботи з дітьми.
- Фахова перепідготовка педагогічних кадрів.
- Адресна методична допомога.
- Узагальнення та впровадження в практику ППД.
Колективні- Педради. - Виробничі наради. - Школа молодого вихователя. - Семінар-практикум. - Батьківський ліцей. - Проблемна творча група. Епізодичні |
- Робота з обдарованими дітьми;
- Індивідуальна та індивідуально-групова робота;
- Фронтальна робота;
- Робота по групах;
- Гурткова робота.
(ТВОРЧИЙ ЗВІТ)
(ТВОРЧИЙ ЗВІТ)
- вихователь Паромська Т.О.
(ТВОРЧИЙ ЗВІТ)
вихователь Павлюченко І.В.
2012 -2013Н.Р.
Керівники: Калабуліна Г.Д.,Дарага В.І.
Теми засідань:
1. Контрольно-аналітична діяльність дошкільного навчального закладу (алгоритм складання аналітичних наказів, довідок)
2. Аналітичні аспекти планування роботи ДНЗ (складання аналізу роботи ДНЗ за минулий навчальний рік)
3. Щорічне звітування керівника ДНЗ (нормативно-правові документи)
Керівник: Вишневська Т.С.
Тема: «Музично-театралізована розвага в дитячому садку»